czdczdczd

czdczdczd

szóval igen, te tényleg rokk vagy

2015. június 09. - czdczdczd

"...ahhoz feszesre edzett picsa is kell..."

Ez volt a kiváltó ok, ami miatt...http://index.hu/mindekozben/poszt/2014/04/22/dogos_amcsi_rockercsajok_jonnek_nyaron_budapestre/

Hosszú idő után írok le bármit, amit gondolok.

Nem találtam dögös csajokat. Szándékosan elhasználtra és leéltre festett, lógó mellű, gyorskaján érlelt combú lányokat igen, akik a picsavillantó nadrágot úgy húzzák fel, hogy végig sem fut rajtuk, ahhoz feszesre edzett picsa is kell, hogy villanjon, annak hiányában csak vakít és nevettet. Akik attól érzik vadnak magukat, hogy oda nem illő rúzst kennek szét az ajkukon (vaó), miközben unásig gyakorolják a grimaszt, hogy egyértelmű legyen: flegma level100.

Csak az én szótáramban ez erősen mást jelent, mint a dögös. Ez az én bajom, tudom, hiszen az elismerő hangok igazolják, van piacuk így is, megtalálják a közönségük. Fesztiválra jó lesz a zenéjük (egy, plusz talán még egy nyár erejéig), mert a ritmusokat hallva sokan kortyolnak majd kettőt a pár ezer forintos fesztiválsörből és hirtelen közlésvágytól szenvedve nyögik ki hatmilliomodjára, mennyire rock'n'roll az egész életük, mennyire várták egész éven ezt a pillanatot, (hogy 60-100e. forintért vegyenek két napra kirakat szabadságot, fetrengjenek a porban és legyenek pár ezer emberrel együtt ugyanazok az egyéniségek) és amúgy is mennyire nagykirályság most minden. El sem tudja képzelni, hogy lehetne szabadabb (és felszabadultabb), mint itt és most. Úgyhogy most be is mennek tombolni erre a zenekarra, bár előbb kúl szelfiket tolnak az ájfonokkal, hiszen 50 like alatt nincs szabadág/csak ha más is látja, mennyire szabad vagyok. Logikus. Nem a külvilágnak felelek meg, nem, egyáltalán. Szóval igen, te tényleg rokk vagy. Meg roll. De most már gurulj arrébb. Köszi.

Ez a két lány pont a színpad másik oldalán (vagyis épp tetején) áll, mint az előttük csücsörítve egy kezet a magasba rakó, fejet kicsit megdöntve ugráló tömeg, de attól még ugyanazok az érzések árasztanak el, ahogy erőltetve próbálnak minden retro és vintage dolgot felsorakoztatni a megjelenéstől az előadásig, copy paste-elni a '70-es éveket minden különösebb hozzáadott érték nélkül, amiből rájönne az egyszeri ember, kiket is hallgat, csak_legyünk_már_kurva_menők. Segítek: Nem így leszel.

Régóta nem olvasok indexet - se, és úgy egyébként semmit se, csak régi könyveket. Nem érdekel a világ. Nem érdekel, hányan haltak meg, ki kire szavaz és melyik párt (oldal) az igazság szent írása szavakba és tettekbe öntve, milyen nem létező demokráciában élünk, hányan éheznek (rajtam kívül), milyen csillagot fogunk az égen látni az évezredben csak most (bár úgysem nézünk fel akkor az égre a barátokkal, mert a monitort fogjuk bámulni egymagunk), mennyire régen el kellett volna hagyni az országot és mennyire nem, mennyire való a világ, amíg vasalt herét villantva lehetsz az az ember, aki egy este alatt a minimálbértől többet keres azzal a performansszal, hogy pusztán jelen van és jelenlétével emeli az est színvonalát fényét sötétségét, ... és így tovább. És hogy mindez nem a világot minősíti, hanem engem? Pontosan tudom.

Hosszú idő után írtam le bármit, amit gondolok. Ti sem lettetek többek vele, de legalább én kevesebb, mert megmutattam, pár sor alatt hogyan kell a dögös amerikai csajoktól a kiégett magyar férfiig eljutni.
Köszönjük a figyelmet.

... de végül nem küldtem el, mert megsértenék vele embereket; főleg így, hogy a tököm sem tudja már, hányótoknál hordozza szavam a vér illatát, hányan pedig azonosulnak könnyedén, mert társat találnak a meg nem fogalmazott, vagy épp ki nem mondott gondolatuknak. Pedig nem akarok én senkit zríkálni, vagy mérlegre rakni; távol álljon tőlem. Nem személyeskedni akarok és nem lenézni mást, mert számára más jelenti a kikapcsolódást, a szórakozást, mint nekem. Sőt, koncertre és fesztiválra is menni ettől abszolút különböző elfoglaltság, mint amiről én beszéltem. Ha tényleg kikapcsolódsz és tényleg élvezed, nem rólad van szó (, de akkor se erőltesd ezt a vadság és rock'n'roll jelzőt, mert az nem egy fesztiválon kezdődik). Nem a kikapcsolódásod formáját bírálom, hanem a felett próbálom felkapcsolni az asztali lámpát, hogy nem kötelező mindenkinek rokknak lennie. Akkor vagy menő, ha önmagad vagy. De akkor baromira.

Itt inkább az ellen szóltam, akik kötelezőnek érezvén mennek a fesztiválra/szigetre/soundra/belváro_sikk helyekre és közben olyan titulusokat ragasztanak magukra, amik a titulus jogos viselőinek a helyéről nézve úszás helyetti szánalmas kapálózások a ki_is_vagyok_én tengerén. Ez már igazán elvont kép? Remek. Akkor leülhetek, nem kell tovább felelnem írt bűneimért, hiszen akinek nem inge, az úgysem öltözködik. Inkább ruha nélkül velem nevet.

/2014.04.23-án írtam egy ismerősömnek, de bő egy évvel később is ugyanígy látom. Vagy még ígyebb./

A bejegyzés trackback címe:

https://czdczdczd.blog.hu/api/trackback/id/tr717529284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása